lördag 12 maj 2007

Wentworthy

Värd att Wenta på...

Vacker bild på vackre mannen Wentworth Miller, känd från den ultraspännande TV-serien Prison Break.
Efter flera veckors svår Wentworth-abstinens är jag i desperat behov av någon annan TV-hunk jag kan drömma om, planera fantasibröllop och bygga luftslott om. Vem ska bli den lycklige?
En del sitter nu hemma och fnissar åt det smått juvenila i min tv-förälskelse men jag hävdar att detta är en nyttig företeelse. Ett förhållande som är perfekt, där jag bestämmer allt och han inte kan lägga så mycket som en smutsig strumpa brevid tvättkorgen.
Är inte det vad vi alla drömmer om innerst inne?
Wentworth, kom tillbaka snart, jag saknar dig!
PS; Missa inte bildspelen på FOXs hemsida där man kan mysa över varje avsnitt och räkna dagarna till hösten, den tid på året då livet faktiskt får lite djup och mening med finkultur i form av högkvalitativ TV.

2 kommentarer:

Annie - PD sa...

Ciaaao darling!
Hmm, det verkar som om nörden utan TV (moi) verkligen missat något...

P.s. det var INTE jag som skrev det förra inlägget ;D

Anonym sa...

Han var riktigt snygg på den där bilden! =)