tisdag 6 november 2007

Snor en lista från Kerstin som snodde den från nån annan

Snodd från: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Senaste impulsköp: en parfym, DKNY picnic in the park
Bästa promenad: längs en strand, det får gärna vara Jylland
Äter lyxmiddag: ja tack.
Favoritgata: Parliament street i Dublin
Bästa förfestmusiken: All gammal hederlig girlpower-musik
Reser helst till: hem. Efter att ha varit bortrest alltså.
En bra gå bort-present: en schysst skiva eller bok
Favoritlyxartikel: skönhetsprodukter en masse
Älsklingsljud: när det är rejält tyst
Senaste upptäckt i Stockholm: fallande bostadspriser (tack för den!)
Favoritgalleri: va?
Här bjuder jag mamma på middag: det gör jag inte. hon bjuder mig.
Fikar gärna på: hemma i soffan. ingen kan laga så gott te som jag.
Favoritfärg/er: jag vill svara grön.
Rockstjärna jag vill träffa: David Bowie såklart. Det finns ingen annan.
Favvoskor: Adidas-gympadojor. mkt ocoolt.
Klädkonto per månad: ska vi säga 1600 jämnt?
Mode jag aldrig vill se igen: tidigt 90-tal. jeans som smalnar av vid ankeln... *rys*
Bästa fyllekäket: pommes frites med ketchup och majonnäs
Bästa diktsamlingen: nej du.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Hurra för listor :)

peachgirl sa...

En vacker dag kanske jag kommer på nåt att lista....så jag slipper sno listorna. :)